קרעי בהתבטאות חריפה: "הסרבנות – ניסיון להפיכה צבאית"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי בהתבטאות חריפה: "הסרבנות – ניסיון להפיכה צבאית"

    שר התקשורת קרעי במהדורת סוף השבוע: "הגענו למצב של כמעט לא דמוקרטיה; מי שמשתמש בדרגה ובכוח שהעניקה לו המדינה לביצוע הפיכה צבאית נגד בחירת הציבור בקלפי, הוא בעייתי וצריך ללכת הביתה; מיארה היא יועצת משפטית של האופוזיציה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שלמה קרעי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ותקף בחריפות את תופעת הסרבנות ואת היועצת המשפטית לממשלה.

    בפתח השיחה הוא התייחס לעימות שהתקיים אתמול בינו לבין ראש האופוזיציה במליאת הכנסת, במסגרתו כינה אותו לפיד "רעל": "לפיד יוצא משלוותו כל כך מהר שזה נס שהוא לא איבד את המדינה בארבעת חודשי כהונתו כראש הממשלה. דעותיו משתנות כמו שבשבת ברוח", אמר קרעי.

    ביחס לרפורמה המשפטית, הבהיר קרעי כי מדובר בתהליך: "כל דבר שמנסים לתקן זה תהליך. כמו בנושא הכלכלה שקיבלנו אותה מרוסקת, גם בנושא הביטחון וגם במשילות. היה כאן פיחות זוחל במשילות ובכוח של הציבור עד שהגענו למצב של כמעט לא דמוקרטיה ועכשיו אנחנו בתהליך תיקון".

    לדבריו: "רק השבוע העברנו בקריאה ראשונה את ביטול עילת הסבירות והיא צפויה לעבור בשלישית בשבועיים הקרובים. אם מסתיים כנס הקיץ הזה בלי שזה מסתיים – אני מודה שזה כישלון".

    על הדעות השונות בתוך הליכוד: "מי שרוצה להצביע נגד ולהפר את המנדט שקיבל מהציבור שיערב לו. הציבור בוחן אותנו אחת לתקופה, בטח במפלגה דמוקרטית עם פריימריז. להבדיל מאותם שופטים שהציבור לא בוחר אותם אבל הם פוסלים דברים בעילת ה"לא נראה לי".

    על הסרבנות: "אני חושב שאותם אלו שיודעים מי הם צריכים היום ללכת הביתה. מי שחושב להשתמש בדרגה ובכוח שהעניקה לו המדינה לביצוע הפיכה צבאית נגד בחירת הציבור בקלפי, הוא בעייתי וצריך ללכת הביתה. זה דבר מאוד חמור ולפיד וחבורת גנרלים מופקרים בדימוס כמו אהוד ברק – מעודדת את זה".

    קרעי תקף את היועצת המשפטית לממשלה והזכיר כי לעמדתו – היא הייתה צריכה לקבל מכתב פיטורים: "על הסכם הכניעה עם חיזבאללה מיארה לא אמרה מילה. עמדתי ידועה. מרגע שהיא נכנסה לתפקיד אמרתי לה שזמנה יהיה קצר, אבל העניין מסור בידי ראש הממשלה ושר המשפטים ואני סומך עליהם שיעשו את מה שנכון לטובת המדינה. ראינו השבוע שיש איתה משבר אמון חריף כי היא יועצת משפטית של האופוזיציה ומאפשרת למחאה לעשות דברים בניגוד לחוק".



    0 תגובות